Det kan allikevel hende at ett eller annet gjør at du ikke er helt fornøyd med en konkret tjeneste hos oss.
Da kan du sende henvendelsen pr. e-post kunde@financiering.no, merk henvendelsen klage. Vi behandler din henvendelse så raskt vi kan, senest innen 15 dager.
Klage på renteendringer eller priser
Gjelder din henvendelse klage på varslede renteendringer eller priser i henhold til vår prisliste må du ta kontakt med vårt kundesenter. Dersom du har tatt opp dette og fremdeles ikke er fornøyd, kan du sende en skriftlig klage.
Finansklagenemda
Dersom du etter behandlingen av din henvendelse ikke er fornøyd, kan du ta saken videre til Finansklagenemda. Finansklagenemda er bransjens uavhengige klageorgan. De behandler tvister mellom bank/forsikringsselskap og deres kunder.
Utsatt for svindel eller klikket på lenke?
Hvis du har klikket på lenke eller oppgitt kortnummer, passord eller koder til andre, er det viktig at du umiddelbart sperrer BankID. Dette kan du selv gjøre i nett- eller mobilbank, eller ved å kontakte din egen bank. Uansett ber vi deg snarest ta kontakt med oss på telefon: (+47) 400 02 259
Det samme gjelder hvis noen har tatt opp eller søkt om lån i ditt navn.